Celine Dion & Peabo Bryson - Beauty And The Beast (HQ Official Music Video)

Top Music Videos


   

What do you think about this artist?

Fan Comments

Why hello there: It was just announced that Celine's coming back to record a new song for the live action version!

alexchrisccc: i remember seeing this at the end of the movie it would play the music video..i remember rewinding the tape alot just to hear this song..over and over...brings back alot of good memories ;)

João Lucas Santana: 2017 Ariana e jhon legend😍😍😍😍😍😍😍😍

E T: They announced that Celine Dion will be perform a new original song for the live action Beauty and the Beast!

Cherrelle Josefa Kennar: I remember the original . I was very young back then .

TristanandIsolt: We all know how great Celine is, but IMO Peabo is even better.

HeartyEnglishGirl: Oh man I'm crying. This is just too beautiful

Priscilla Cara: Sooo upsetting that they choose Ariana to sing this classic ,no disrespect or anything, but I would rather have this version it won't compare or be the same 💓💓😩❤🌠

Hilmarys Alicea: the next is arii ARIANA GRANDE😘💓

Hilmarys Alicea: ohhh damn celine dion

Whitney Johnson: sad song

Darklingvixx 34: And thinking that Ariana Grande will sing the song remake. I don't like it, in my opinion there are better singers than her, a lot. I don't like Ariana, it was all perfect until they announced it u,u

blackstar pangilinan: am I the only one here who feels like crying for an undefined reason? (their voice? the lyrics? the melody? the movie? the nostalgia?) or maybe because I can't define why? i dunno 😭😭😭😭😭 but somebody help

Juan Diego Lafont: Ariana and John will make this song justice

darkheart407: I always get emotional hearing my childhood movie.

Mr. Rodelyn Reyes: wow awesome

Samson 2015: wow. brings back memories. I think I was in the third grade when this cane out, and I had a huge crush on this girl who looked like, Belle.

Jackie Martinez: Who came cuz of Ariana grande singing it on beauty and the beast with john legend

Deny Harianto: very beautiful song...

Music Lyrics

Do you know the lyrics for this song?
Video Rating:
Celine Dion & Peabo Bryson - Beauty And The Beast (HQ Official Music Video) 5 out of 5